شاید فردا نباشم...

در قلمـــرو دلــ❤ـــــــ❤ـــــ❤ـــــــ

❤ قلبم را عصب کشى کردم ، دیگر نه از سردى نگاهى میلرزد و نه از گرمى آغوشى میتپد !❤

شاید فردا نباشم...

شاید فردا نباشم...

 

شاید فردا نباشم...اما تمام فردا ها را با یادت سپری میکنم

 

وبه امید فردایی میروم که...

 

خاطراتت با منند...

 

شاید ان جا در کنار گور من تو بیایی!

 

و دستان بی نهایت مهربانت را

 

برای لمس اون سنگ سرد که فاصله ی

 

مرگ و زندگیست دراز کنی...

 

و من از لمس دستانت با سنگ سرد تنهایی ام لذت ببرم!

 

از این دنیا با خود هیچ نخواهم برد...

 

ولی خاطراتت را به من بده و نگاهت را

 

بدرقه ی راهم کن...

 

انقدر دوستت دارم که به این نگاه هم قانع ام...

 

شاید فردانباشم...

 

پس تمام لحظه هارا با مرور خاطراتت می گذرانم!!!

 

دوستتـــــــــــ دارمـــــــــــ

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت9:28---7 تير 1393
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺱ ﮔﻮﻟﺶ ﻧﺰﺩ ﺑﻠﮑﻪ ﯾﺎﺩﺵ ﺩﺍﺩ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﻩ ...
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﮔﯿﺮﺵ ﻣﯿﺎﺩ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯﻡ ﻋﺎﺷﻘﺸﻪ ...
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭘﻮﻝ ﻧﯿﺎﺯﺷﻮ ﻧﻤﯿﺨﺮﻩ ....
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺸﻘﺶ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﻮ ﮐﻨﺴﻞ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﻣﯿﺮﺳﻪ ...
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﻋﺸﻘﻪ ...
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﻬﺶ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻭﻟﺶ ﮐﻨﻪ ﻧﺼﯿﺤﺘﺶ ﮐﺮﺩ ...
پاسخ:هه فک نکنم اصن هم چین پسری وجود داشته باشه


Hamed
ساعت21:02---29 ارديبهشت 1393
نفرین به عشق و عاشقی

نفرین به بخت و سرنوشت

به اون نگاه که عشقتو

تو سرنوشت من نوشت

نفرین به من نفرین به تو

نفرین به عشق من و تو

به ساده بودن منو

به اون دل سیاه تو

Be Manam HatMan Sar bezan nazareto bego mamnon misham age Khasti Coment Bede ta Linket Konam TO webam
پاسخ:حتما سر میزنم...ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:0 ] [ فــاز غمـــــــ ❤ ــــــــ ] [ ]